mandag 11. mai 2009

Bloggen om Twinglybitch

Hei hei! Velkommen til bloggen min. Bloggen om Twinglybitch.

Twinglybitch, meg altså, er ei jente på 18 år som bor midt i landet. Har for tiden pause fra videregående skole, da jeg er gravid. Selvfølgelig ikke helt heldig, men jeg har valgt å beholde barnet:-)
Ellers er jeg aktiv i NorgesPatriotene avd Trøndelag, noe som stjeler mye av tida mi. Kampsaken min er null invandring.
Bor for tiden hos en venn av meg som også er aktiv i NP. Venter på kommunal bolig, men det tar jo selvfølgelig laaang tid.
Ellers er jeg glad i mote, kjendisliv og annet sladder, og kommer til å skrive litt om slike ting etterhvert. Er ellers interresert i en voksen mann som vil ta vare på meg:-)
Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe. For noen vinnere dere i NP er. Du vet at det er full innvandringsstopp i Norge, og har vært det i et par tiår nå?

Men det er jo fint, for da har du oppnådd målet ditt (null innvandring) og kan gå tilbake til å snylte på staten i en kommunal bolig. (Noe jeg regner med at du ikke ville latt en innvandrer gjøre, men siden du er "norsk" er det greit at du ikke bidrar med noe som helst, eller hva?)

Så skjønn du er :)

Admin sa...

snylte på staten? når man oppfyller kriteriene for å få bolig snylter man vel ikke. Kalles det snylting hvis du blir syk og leverer sykmelding da? Å ja jeg er aktivt med i NP. Men dine synsinger om hva Npère tror og mener og har formeninger om kan du drite i. Ja jeg er skjønn og fin også.

Camilla sa...

En så BEDRITEN blogg skal du lete lenge etter! Mulig å ha så lite mellom ørene.....

Admin sa...

hmmm.rett ræva som feis. Vis meg bloggen din da fjott.

Anonym sa...

2 spørsmål, ser gjerne at du svarer konkret på dem.


1: Er du enig eller uenig i at det er full innvandringsstopp til Norge?

2: Synes du det er riktig at innvandrere bor i kommunale boliger dersom de oppfyller kravene?


Bør være enkelt å svare på!

Admin sa...

1. det er ikke full stopp. folk får da fortsatt opphold.

2. nei jeg synes ikke de burde få kommunal bolig selv om de oppfyller krava. Burde være et privilegium for nordmenn og ikke for folk fra andre land.

Anonym sa...

Burde vi samtidig sparke ut alle innvandere fra Tyskland, Usa, UK, Sverige osv som ofte er de høyst utdanna folkene som har bidratt bla i oljesektoren og sørget for at dette landet er verdens rikeste ? Eller gjelder dette kun de som gidder ta alle drittjobbene som sikkert hverken du eller andre nauta i NP ville hatt som å vaske dassene midt på natta til luselønn, kjøre taxi, trikk m.m. ?

Anonym sa...

At andre mennesker får oppholdstillatelse i Norge er du nok pent nødt til å akseptere, da vi med vårt forhold til EU må ta imot arbeidstakere fra andre land. At det kommer flyktninger og asylsøkere til landet er nok også noe du må leve med, da vi er pålagt dette av FN. At man får oppholdstillatelse er heller ikke det samme som at man får statsborgerskap.

Konkret spørsmål igjen;

Hvis en "etnisk nordmann", som verken har betalt skatt, eller på annen måte bidratt til fellesskapet ønsker å få støtte av dette fellesskapet i form av f.eks. en kommunal bolig - hva mener du gir denne nordmannen større rett til en slik bolig enn en norskpakistaner som ønsker det samme?

Admin sa...

latterlig. selvfølgelig svarer jeg ikke på det.

Admin sa...

latterlig. selvfølgelig svarer jeg ikke på det.

Anonym sa...

Dette er en av de artigste bloggene jeg har lest i den siste tiden. En person som ikke mestrer språket vil kaste ut de som ikke passer inn i det norske samfunnet.

Inntil den dagen du er i stand til å skrive korrekt gramatikk og klarer å delta i en diskusjon med en god nok argumentasjon og begrepsforståelse, så bør du nok la være å delta i all diskusjon.

Med en kommentar som: "snylte på staten? når man oppfyller kriteriene for å få bolig snylter man vel ikke..." faller du på din egen argumentering med et rekordmageplask. Du hevder at andre samfunnsmedlemmer som oppfyller de nevnte kriteriene er snyltere på samfunnet, mens du selv ikke er en snylter? Dette er godt eksempel på at du ikke viser noen egnethet til å delta i en diskusjon i og med at du argumenterer mot deg selv.

Admin sa...

haha, mest latterlige jeg har hørt. så det er et krav å skrive korrekt for å være med i samfunnsdiskusjoner og debatter? Kjipt for de med dysleksi detda. Sier bare heil til deg

Anonym sa...

Jeg nekter å tro at du er norsk med den manglende kunnskapen om gramatikk som du viser. I tillegg så viser du også manglende egnethet til å lesing og ordforståelse. Jeg skrev ikke at det var et krav, men derimot at du bør ikke delta.

I tillegg benytter du også ordet heil, som jeg antar skal henvise til fascismen? Det er nok heller din egen politiske gruppering som har en tendens til å benytte dette ordet fremfor min egen gruppering. Hvis du nå skal anklage noen for noe, så burde du som jeg har skrevet tidligere oppnå kunnskap om det du skal uttale deg om. Så min forrige uttalelse står fortsatt som gjeldende.

Fjalar Langsund sa...

Som ekte Nordmann og tilhenger av den korrekte Nasjonalisme, fylles jeg av sinne av å se at en person som deg skal fremme meninger som viser sympati for Nasjonalismen.

En ugift, gravid 18 åring, uten fast bosted og med ambisjoner om å få tildelt kommunal bolig, er så langt fra det å være Norsk som man kan forestille seg.

Dette er jo nettopp en av grunnen til at vi hater Sosialisme og innvandrere. Det er ikke et privilegium å kvalifisere for kommunal bolig, det er et klart tegn på et liv i sterk strid mot Nasjonalismen!

Du er jo eksakt det samme som disse innvandrerene. Du har horet på deg en unge, du tilfredstiller tydeligvis de sosialistiske krav for å få kommunal bolig, og du skriver meget dårlig norsk.
Og ikke skyld på dysleksi, for det har du ikke.
Men hadde du eventuellt hatt det, hadde det bare føyet seg i rekken over tydelige feil med deg som et norsk overmenneske.

Du taler sosialismen i mot, men synes det er korrekt å benytte seg av de "goder" (ment for samfunnets svake tapere) fordi du oppfyller kravene?

Du er en falsk taler for vår stolte nasjon og nordmannen!

maren sa...

18 år. Gravid. Aktiv i norgespatriotene (norgesidiotene).
Venter på kommunal bolig.

Jaja... Det er bare å gratulere.

Kahn Thun sa...

Nå synes jeg faktisk dere er unødvendig harde mot henne, stakar, spesielt den selværklerte nasjonalist (noe som førrøvrig hørrer 1800 - tallet til).

Unge kan gjøre feil, velge feil og skrive feil, uten at man burde klandre dem.

Jeg er sterkt uenig i det hun skriver (da jeg selv er innvandrer; fra ett ikke vestlig land! Iiik!) men jeg makter bare ikke å bli provosert, og etter å ha lest all den skittkastingen så synes jeg synd på henne.

Det kan umulig være lett å få barn i så ung alder, og hun er nok i en situasjon hvor komunal bolig er hennes enste redning!

Lykke til sier jeg bare, og håper ting ordner seg, en dag vil du også forstå at dine holdninger er, tja.. lite reflekterte?

Anonym sa...

lenge siden en kommentar fra TB selv her nå, ser fram til det skjer! :)

 
Twinglybitch © Twinglybitch 2009 Ã�urea R.C.