lørdag 16. mai 2009

Ecstasy hund?

Vg skriver i dag om en dame som har kjøpt en hjerneskada hund til 25.000. Hunden veier langt under gjennomsnittet og den står i fare for å utvikle vannhode. Hvem vet om det var en "rave" hund hun kjøpte. Hun uttaler i artikkelen at hundene var i et kjeller lokale...ypperlig for seine raveparty. Må si det at jeg ikke bryr meg alt for mye om dyr. Synes egentlig de fleste dyr virker ganske så hjerneskada fra de blir født.

"- Med tanke på hvilke hunder de drev oppdrett av, hadde jeg sett for meg en flott og velstelt kennel. Men det var det ikke. Jeg ble møtt av rundt 30 skitne hunder, som sprang løs i en hundegård. I tillegg var det et trist rom i kjelleren, der hundene sto i små båser, sier Aakervik.

Da hun fikk se den fire måneder gamle tispen hun hadde bestilt av oppdretteren ble hun svært sjokkert. Den lille hunden var fraværende, hadde dårlig hårvekst og veide bare 850 gram. Oppdretteren forklarte raskt at Candy hadde engelske blodslinjer og at det var grunnen til at den så annerledes ut enn en pomeranianvalp som hadde norske aner."

Ja da hadde jeg ihvertfall kjøpt meg hund. Virker jo som de beste forutsetninger:-)

7 kommentarer:

Annette sa...

Lurer egentlig på hva som får deg til å si at dyr antageligvis er hjerneskada fra de blir født?? Du har antageligvis aldri hatt et kjæledyr, og jeg håper ikke du får heller, siden du har den oppfatningen av dyr.
Hvordan kan du si noe sånt?? Du burde skjems!

Admin sa...

har aldri hatt dyr, kommer aldri til å anskaffe meg det heller. Ble du litt mer beroliget nå? jeg skjems ikke.

Anonym sa...

Hallo i luken! Jeg sier bare hørt om å forsikre hunden sin!!!???
Hun måtte være VELDIG BLOND!

Anonym sa...

Jeg må si DU virker ganske hjerneskada:)

Anonym sa...

Hehe veldig bra!,det burde vel lyst en lampe her,ringt en bjelle eller no!,så jeg tror de de fant hverandre,er det ikke det de sier da"på hunden kan man fortelle hvem en er"hehe

Anonym sa...

Er dette maskoten til NP ? ? Minner jo svært om de som er medlem der !

Admin sa...

kjempemorsomt:-)

 
Twinglybitch © Twinglybitch 2009 Ã�urea R.C.