lørdag 16. mai 2009

Offer for en overgriper...jeg og hun.

Idag har dagbladet en reportasje om overgripernes familie og hva som skjer med dem etter en så alvorlig ting som overgrep.
Har selv vært utsatt for overgrep fra en mann nært i familien. Man kan si at det forpesta hele ungdomslivet mitt. Men etter å ha lest artikkelen i dagbladet, skjønner jeg godt hvordan det kan føles helt for jævlig å sitte igjen med en sånn skam og fortvilelse som de i reportasjen, Skal ærlig innrømme at jeg lot det gå utover kona til han som forgrep seg på meg. Lett å være etterpåklok, men godt at det kommer fram. Mannen som forgrep seg på meg, bor fortsatt på samme plass, ikke så langt unna her. Hender jeg går forbi og tenker jeg vil sette fyr på huset...men så bor det faktisk andre uskyldige folk der. Det må vi aldri glemme.

0 kommentarer:

 
Twinglybitch © Twinglybitch 2009 Ã�urea R.C.