mandag 18. mai 2009

Merkelig muslimske bidrag!

Norge må punge ut med 150 millioner hvis vi skal arrangere MGP.Tenker vi dobler det beløpet...så er vi i nærheten. Skulle ønske vi slapp å ha det styret her i Norge, men det var min personlige mening. Ellers må jeg si at hele showet var latterlig. Mye pgr av Synnøve, men også at det var elendig musikk.
En annen ting jeg la merke til i MGP, var at de damene som var mest lettkledde, kom fra muslimske land. Merkelig det der at både Norges bidrag og Islands bidrag bestod av skikkelige folk. Kledd ordntlig og leverte ok musikk. De musikalske bidragene var lettkledd, elendig musikk. Rart at muslimene rakker ned så mye på vestens kultur.

db, db1, db2, vg1, vg2 , vg3

12 kommentarer:

Unknown sa...

Så sant så sant. Jeg synes ikke at Synnøve var så ille jeg da. Kanskje en smule aktiv på slutten (?), men ellers helt ok. Ingen stor skandale (for meg i hvertfall) altså.

kanutta sa...

Helt enig! Grand Prix har jo alltid vært kjent for de merkelige bidragene og som regel helt-på-trynet-klesstilene. Lurer på hvordan det vil gå til neste år...? Man har jo en tendens til å prøve å "kopiere" forrige års vinnerlåt/stil en smule for det er jo sannelig ikke lett å vite hva som vil slå igjennom til neste år. Jeg venter med skrekkblandet fryd på Alexander-kopier...

Admin sa...

merkelig at de prektige uslimske landene kler av seg.

Polterfeist sa...

Jeg så utrolig lite muslimske land på scenen i Moskva. Jeg så representanter fra et tjuetals land, også noen av dem muslimske, og ja, mange halvnakne elendige musikere.

Men å dra den konklusjon at dette er personer som er muslimer, kristne osv osv på basis av hvor de opprinnelig kommer fra, er jo fånyttes.

Jeg er fra Norge, men jeg er ikke kristen.

Men ja, tar så absolutt grunnemningen din i dette innlegget.

Ukjent Kritiker sa...

Jeg er enig med Polterfeist. Å trekke en konklusjon så lett som TB gjør her kan man ikke gjøre.

Men likevel er det interessant at personen som har skrevet er så flink til å dømme andre, men mangler evnen til litt selvrefleksjon ovenfor sin egen situasjon.

Admin sa...

Hva har min egen lille situasjon å gjøre med dette da? Må folk være helt feilfrie for å kunne uttale seg? Virker ofte som folk dømmer alenemødre og nav penge mottakere og mener de har mye mindre å uttale seg om. Når mener du jeg kan uttale meg?

Ukjent Kritiker sa...

Det er ironisk at en fremtidig alenemor beskylder andre for å inneha en "feil" moral.

Admin sa...

du tar kaka på det å være latterlig. Er det feil moral hvis faren til barnet dør? er det feil hvis han stikker? hvor vil du med det du mener? Mora di ga deg sikkert ikke nok omsorg da du var liten.

Ukjent Kritiker sa...

Vel, i Norge har vi tradisjon for å gifte oss før vi får barn.

Forresten, så gav begge foreldrene mine meg mer enn nok omsorg. Jeg hadde en svært god oppvekst, og livet mitt er enda bedre i dag. Uten at jeg snylter på staten.

Admin sa...

men den dagen du eventuellt skulle bli syk og har behov for sykepenger...eller den dagen du får slag og blir ufør...er du en sånn en du også da? Å nei vi har ikke så stor tradisjon på det i Norge. Dessuten fordømmer ikke samfunnet eller kirka utenomekteskapelige barn for tida no særlig. Var i gamledager det.

Ukjent Kritiker sa...

Men hvis man ikke fordømmer utenomekteskapelige barn i hverken samfunnet eller kirken; hvordan kan du da hevde at andre har en "dårligere" moral fordi de bare bruker noen klær sokm du selv hevder er "umoralske"? Er det virkelig en så stor forskjell mellom en seksuell handling og hvordan man kler seg?

Dette lukter dobbeltmoral...

Hvis jeg skulle opplevd å bli syk, så har jeg allerede betalt inn mer skatt enn hva du sannsynligvis vil gjøre i løpet av de neste 20 årene. Men uansett så eier jeg to bedrifter som ansetter både meg selv og flere andre personer, slik at jeg ikke behøver å hverken sykemelde meg eller å bekymre meg om hva som skulle skje hvis jeg ble ufør. Det finnes faktisk mange som arbeider i landet, og betaler inn skatt fremfor å la være å arbeide og heller vente på en kommunal eiendom.

Anne Lise sa...

kjære ukjent kritiker.
I norge har vi tradisjon for å gifte oss før vi får barn ! Hvordan latterlig uttalelse er det ? Norge er vel en av de landene i verden det er minst tradisjon for det . Å være alenemor er ikke umoralsk ! Jeg håper for din del at du ikke blir for mye syk i løpet av livet , eller at dine barn får utfordringer der det offentlig må inn å hjelpe . Jeg for min del håper mine skatte penger går til å hjelpe jenter som tb , som tydeligvis har hatt en hard start på livet og ikke en person som ikke har hatt nok utfordringer til å klare å sette seg ned å se forbi usaklige uttalerser fra en pike på 18 år , men heller velger å rakke ned . Jeg lukter dårlig selvtilit

 
Twinglybitch © Twinglybitch 2009 Ã�urea R.C.